joi, 28 noiembrie 2019

O institutie financiara nebancara la dispozitia cetatenilor


            Asociatia Casa de Ajutor Reciproc „Coeziunea Sociala” este o institutie financiara nebancara consolidata, eficienta si performanta, care acorda servicii financiare cetatenilor care dispun de o sursa de venit (salariu, pensie, venituri din activitati independente etc). Pentru economie de timp si bani, am dezvoltat proceduri de inscriere, cotizare si imprumut de la distanta. In calitate de membru cu drepturi depline, puteti accesa urmatoarele programe financiare dezvoltate de catre asociatia noastra:
Economii:
  • Beneficiul anual este prognozat sa creasca an de an: 2017-3,5%, 2018-3,6%, 2019-3,7%
  • Beneficiul, conform legii, indiferent de suma, nu se impoziteaza
  • Nu se percep comisioane de administrare
  • Puteti retrage cotizatiile depuse oricand, partial sau total, fara penalitati
Economii pentru copii:
  • Beneficiul anual este prognozat sa creasca an de an: 2017-4,5%, 2018-4,6%, 2019-4,7%
  • Beneficiul, conform legii, indiferent de suma, nu se impoziteaza
  • Nu se percep comisioane de administrare
  • Puteti retrage cotizatiile depuse oricand, partial sau total, fara penalitati
Imprumuturi:
  • Dobanda anuala fixa, calculata regresiv - intre  2,5% si 5,7%, in functie de tip si durata
  • Termenul maxim de rambursare este de 36 luni.
  • Puteti imprumuta de 3 ori suma cotizata, maxim 40.000 lei.
  • Imprumutul se garanteaza cu 2-3 giranti, in functie de marimea sumei imprumutate.

Va stam la dispozitie, prin consilierii de serviciu, la datele de contact mentionate mai sus precum si la sediul nostru din str. Pajurei, nr.13, Sector 1, Bucuresti, in cadrul programului de functionare cu publicul: Luni - Joi, intre orele 09.00-16.00 si Vineri, intre orele 09.00-14.00.

Mai multe detalii gasiti pe pagina de Internet.

4 comentarii:

  1. Salutari,
    Numele meu este Luta Roxana din Bistrița, vreau să folosesc acest mediu pentru a sfătui pe toți să fie atenți cu privire la modul de a obține un împrumut pe internet, atât de mulți creditori aici sunt toți escroci și sunt doar acolo pentru a vă înșela de toți banii. Am solicitat un împrumut de 25.000 de euro de la o femeie din Singapore și am pierdut la început aproximativ 1300 de euro, fără să iau împrumuturi, mi-au cerut din nou un alt cost, am plătit aproape 3.000 de euro și totuși nu am primit împrumutul.

    Slavă lui Dumnezeu, am întâlnit un prieten care tocmai a solicitat un împrumut și a primit un împrumut fără niciun stres, m-a încurajat să depun cereri. Am solicitat un împrumut de la doamna Sarah Michael și am primit un împrumut de 25.000 de euro pe care l-am solicitat, la început am crezut că este o glumă și o înșelătorie, dar am primit împrumutul în mai puțin de 48 de ore și cu o dobândă de 3% fără colateral. Sunt foarte fericit că sunt salvat de sărăcie.

    așa că îi voi sfătui pe toți cei care au nevoie de împrumut să o contacteze pe doamna Sarah Michael, prin e-mail: (sarahmichael831@gmail.com) sau Whatsapp: + 1-315-284-1764. De asemenea, mă puteți contacta pentru informații suplimentare prin e-mail: (roxanaluta04@gmail.com)

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut tuturor, astăzi sunt super încântat. Am văzut comentarii de la persoane care au primit deja un împrumut de la Sabinhelps@gmail.com și apoi am decis să mă înscriu pe baza recomandărilor lor. În urmă cu câteva ore, am confirmat un total de 10.000 de euro pe care i-am solicitat din contul meu bancar. Aceasta este o veste foarte bună și sfătuiesc oricui are nevoie de un împrumut real pentru a depune o cerere prin e-mail: sabinhelps@gmail.com sau whatsapp la +79267494861.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vreau să apreciez împrumuturile Karin Sabine pentru mine un împrumut de 40.000,00 EUR dacă aveți nevoie de un împrumut urgent, apoi evitați să fiți înșelați de creditori falși și aplicați prin firma de împrumut real prin e-mail sabinhelps@gmail.com whatsapp +79267494861

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună ziua, sunt foarte fericit acum pentru că tocmai am primit împrumutul de 69.000 EUR de la această companie bună - LAPO. Faceți bine să le contactați dacă aveți nevoie de un împrumut rapid. Contactați-i acum prin acest e-mail: (lapofunding960@gmail.com) sau WhatsApp: +447883183014

    RăspundețiȘtergere